2016. február 27., szombat

Hupsz

Sziasztok!

Szóval, az a helyzet, hogy előre is elnézést kérek mindenkitől...
Az van, hogy egy picit most összeszedtem egy jó kis vírust, folyamatosan köhögök és/vagy tüsszögök, a sulit még valahogy kibírtam, de írni már nem tudtam. Valamint, kiderült, hogy sikerült egy (nekem személy szerint) nagyon fontos dolog az életemben, ami miatt sok szabadidőm elvész majd a közeljövőben, és ugye bejött az a fránya tanulás is a képbe, és még jó pár olyan dolog, ami miatt ez a történet egy kis várakozásra kényszerül. Úgy gondolom, hogy egyelőre szüneteltetnem kell, sem időm, sem energiám most rá, hiába hitegettem magam azzal, hogy tudok ezer felé szakadni, úgy tűnik, ez nem sikerült. Igyekszem minél hamarabb visszatérni, de a saját, a ti és a történet érdekében is az lesz most a legjobb, hogy pihentetem ezt az egészet. Még nem tudom pontosan, mi lesz vele és hogyan lesz, az oldalt biztos nem törlöm, és a történetet is megírom egyszer, ki tudja, talán kicsit érettebb fejjel, kicsit újragondolva, vagy talán pontosan úgy, ahogy most is folytatnám, ha lenne rá lehetőségem. Fogalmam sincs. Én sem így terveztem, de ez most jobb lesz így, tudom, hogy nem erre számítottatok, de így esett, és el kellett kezdenem ezt az oldalt ahhoz, hogy bizonyos dolgokra rájöjjek (nem teljesen magamtól). Tudom, ez most így egy kicsit fura és zavaros, és én sem igazán értem, mit akarok belőle kihozni, de... hátszóvalsajnálom. És köszönöm a megtisztelő bizalmat és figyelmet, igyekszem majd minél hamarabb visszatérni hozzátok! <3 Addig is...

a blog határozatlan ideig szünetel...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése